Borzęcin Górny Zespół Szkolno-Przedszkolny im. św. Jana Pawła II

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja - szukaj

Nawigacja

Szukaj

<180>

Szkoła

  • Strona Główna
  • Kontakt
  • Dziennik elektroniczny
  • Facebook

Z życia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego

  • Aktualności
  • Laboratoria przyszłości
  • Archiwum
  • Zamówienia publiczne

Uczniowie

  • e-podręczniki

Rodzice

  • Rekrutacja do ZSP 2024/25
    • Klauzula informacyjna
    • Wniosek przedszkole
    • Wniosek szkoła podstawowa
    • Wzory oświadczeń
    • Potwierdzenie woli przedszkole
    • Potwierdzenie woli szkoła
  • Raport z ewaluacji
  • Polityka ochrony dzieci
  • Jadłospis - przedszkole
  • Jadłospis - szkoła
  • Godziny dostępności nauczycieli
  • Regulamin świetlicy

Nauczyciele

  • Nauczyciele

Zespół Szkolno-Przedszkolny

  • Historia Szkoły Podstawowej
  • Hymn Szkoły Podstawowej
  • Historia Gimnazjum
  • Hymn Rodziny Szkół im. Jana Pawła II

Dokumenty

  • RODO
  • Regulamin nauki zdalnej
  • Statut Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
  • Statut Szkoły Podstawowej
  • Statut Przedszkola
  • Monitoring
  • Deklaracja dostępności
  • Program profilaktyczno-wychowawczy

Wolontariat

  • Szkolne Koło Caritas
  • Mieć Wyobraźnię Miłosierdzia

Zajęcia pozalekcyjne

  • Doradztwo zawodowe SPInKA

Inne

  • Borzęcin w liczbach
  • Sprawozdania finansowe

Egzamin ósmoklasisty

  • OKE informacje
Szczegóły
Joanna Bodzioch

 

 

Lista dzieci zakwalifikowanych do grup przedszkolnych 1-5 

jest dostępna na drzwiach ZSP przedszkola

 

 

Szczegóły
Sylwia Sobyra

start

Szczegóły
Joanna Bodzioch

WYPRAWKA DLA PIERWSZOKLASISTY

wyprawka-pierwszoklasisty-do-edycji-2

Szczegóły
Joanna Bodzioch

Załącznik nr 1

do zarządzenia Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2023/2024

PROCEDURA PRZYDZIAŁU DZIECI DO GRUP I ŁĄCZENIA GRUP

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r - Prawo Oświatowe (Dz. U. .z 2024r poz.737)

- ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 21 maja 2001 r. w

sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół (Dz. U. Nr 61,

poz. 624, z 2002 r. Nr 10, poz. 96, z 2003 r. Nr 146, poz. 1416, z 2004 r. Nr 66, poz. 606, z

2005 r. Nr 10, poz. 75 oraz z 2007 r. Nr 35, poz. 222)

Cel procedury:

 stwarzanie optymalnych warunków organizacyjnych,

 zapewnienie dzieciom warunków pobytu w przedszkolu odpowiednio do ich potrzeb

rozwojowych

Zakres procedury:

Dokument reguluje zasady przydziału dzieci do grup po zakończeniu postępowania

rekrutacyjnego oraz w naborze uzupełniającym w trakcie roku szkolnego.

Definicja przedmiotu procedury:

Przez przydział dziecka do grupy rozumie się wskazanie nazwy grupy, określenie grupy

wiekowej oraz imienne wskazanie nauczycielek w grupie.

Kogo dotyczy procedura:

Do przestrzegania procedury zobowiązany jest dyrektor przedszkola oraz Rada Pedagogiczna.

Zasady:

1. Przydział dzieci do konkretnych oddziałów odbywa się po zakończeniu postępowania

rekrutacyjnego.

2. Liczbę grup oraz liczbę miejsc w danym roku szkolnym określa organ prowadzący w

projekcie arkusza organizacyjnego przedszkola.

3. Organizacja grup przedszkolnych uzależniona jest od:

 liczby grup zatwierdzonych przez organ prowadzący,

 liczby miejsc w przedszkolu,

 liczby miejsc w konkretnej grupie wiekowej,

 liczby i wieku dzieci nowo zgłoszonych,

 liczby i wieku dzieci kontynuujących edukację przedszkolną.

4. Przydziału dzieci do grup dokonuje dyrektor w porozumieniu z Radą Pedagogiczną

Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym, najpóźniej do 30 sierpnia danego

roku.

Załącznik nr 1

do zarządzenia Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2023/2024

5. Do poszczególnych grup przydziela się dzieci na podstawie daty urodzenia.

6. W przypadku, gdy kilkoro dzieci osiągnęło ten sam wiek, lecz z powodu ograniczenia

liczebnego grup (25 dzieci) nie mogą zostać przydzielone do tej samej grupy, o przydziale w

każdym indywidualnym przypadku decyduje Rada Pedagogiczna, mając na uwadze zawsze

dobro dziecka.

7. Możliwe jest zmniejszenie liczebności grupy ze względu na znajdujące się w grupie

wiekowej dziecko z orzeczeniem o niepełnosprawności.

8. Jeżeli po dokonaniu naboru istnieje możliwość utworzenia w nowym roku szkolnym grupy

jednorodnej wiekowo wówczas dzieci przydzielane są do swojej grupy wiekowej.

9. Jeżeli po dokonaniu naboru nie można zorganizować grup jednorodnych wiekowo, dzieci

są łączone w grupy zbliżone wiekowo (3-4, 4-5, 5-6 latki).

10. Praca w oddziałach mieszanych prowadzona będzie na dwóch poziomach, dostosowana

do rozwoju, indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci.

11. Każdy nauczyciel pracujący w grupie mieszanej zobowiązany jest dobierać treści, metody

i formy pracy kierując się zasadą indywidualizacji.

12. W okresie niskiej frekwencji dzieci (ferie, wakacje, okresy przedświąteczne, wysoka

zachorowalność dzieci, tzw. długie weekendy) oraz absencji kadry pedagogicznej lub innych

nieprzewidzianych okoliczności dyrektor może zlecić łączenie grup poszczególnych

oddziałów.

14. Nauczycielki pracujące od godziny otwarcia przedszkola przyjmują dzieci z określonych

grup pod swoją opiekę do momentu podjęcia pracy przez następne nauczycielki z tych

oddziałów.

15. Nauczycielki pracujące do godziny zamknięcia przedszkola przyjmują dzieci z

określonych grup pod swoją opiekę do momentu rozejścia się dzieci do domu.

16. Listy dzieci z podziałem na grupy udostępniane są rodzicom do dnia 31 sierpnia każdego

roku na terenie przedszkola w sposób przyjęty przez Radę Pedagogiczną.

Procedura wchodzi w życie z dniem podpisania: 27.06.2024r

Dyrektor

Zespołu Szkolno – Przedszkolnego

w Borzęcinie Górnym

Szczegóły
Sylwia Sobyra

zakonczenie

                                 zakonczenie1

Uroczystość zakończenia Roku Szkolnego 2023/24

ZDJĘCIA

 

Szczegóły
Sylwia Sobyra

zakoczenie

Szczegóły
Sylwia Sobyra

 

                    importedphoto 1718819483320

Jak nie czytam, jak czytam!

W ostatnim tygodniu zajęć odbyła się w szkole akcja czytelnicza Jak nie czytam, jak czytam, której głównym celem było budowanie pozytywnego wizerunku czytania. Sprawienie, by książka w szkole nie kojarzyła się tylko z obowiązkową lekturą, lecz z czymś przyjemnym, rozrywką. Uczennice i uczniowie otrzymali okazję do poczytania sobie w gronie koleżanek i kolegów, w miłych okolicznościach. Akcja miała również zachęcić tych, którzy nie odkryli jeszcze radości z czytania i traktują je jako przykry obowiązek.

Szczegóły
Sylwia Sobyra

historia

Zwycięzcy szkolnego konkursu historycznego pod hasłem "Już to wiem".
I miejsce - Maja Przybysławska
II miejsce - Julia Zarzeka
III miejsce - Aleksandra Legutko
Laureatom serdecznie gratuluję a wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w konkursie.
Dorota Tyrcha
Szczegóły
Sylwia Sobyra

zrzut ekranu 706

12 czerwca w Warysiu odbyło się spotkanie integracyjne klas piątych zorganizowane przez Radę Rodziców z klasy Va i Vb oraz wychowawców. Uczniowie uczestniczyli w rozgrywkach sportowych, grach i zabawach, rywalizowali w zawodach międzyklasowych. Wszyscy mogli raczyć się grillowaną kiełbaską, popcornem i napojami. Plenerowe spotkanie przebiegało w miłej atmosferze, sprzyjało integracji grupy i budowaniu koleżeńskich relacji.

ZDJĘCIA

Strona 5 z 124

  • Start
  • poprz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • nast.
  • Zakończenie

Stworzone dzięki Joomla!®

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.